BLACK WEEK - 10% op ALLES*
BLACK WEEK - 10% op ALLES*
Code:
10NLA1891
00
Std.
00
Min.
00
Sek.
Nu ontdekken!

Mijn bestelling is niet compleet! Waarom zaten niet alle artikelen in het pakket? / Waarom wordt mijn bestelling in meerdere pakketten verstuurd?

Bij bestellingen met meer dan één artikel kunnen er meerdere pakketten worden geleverd. Je ontvangt voor elk pakket een aparte verzendbevestiging per mail met track & trace code. Grotere artikelen (bijv. matrassen of deurhekken) worden door logisitieke dienstverleners als volumegoed behandeld en de levering kan daardoor enkele werkdagen langer duren dan normaal.

Belangrijk! Als het artikel beschadigd is tijdens het transport of als er onderdelen ontbreken, vragen we je om dit zo snel mogelijk uiterlijk binnen 14 dagen aan ons te melden, zodat we een klacht kunnen indienen bij DHL.


Je vind je antwoord hier niet?

Neem persoonlijk contact met ons op.

Mail ons
Je kunt via het contactformulier een mailtje sturen en we antwoorden meestal binnen 4-5 werkdagen.
Mail ons
Bel ons
Onze klantenservice staat voor je klaar. De wachttijden kunnen iets langer dan normaal zijn. We hopen op jouw begrip.
Bel ons