BLACK WEEK - 10% op ALLES*
BLACK WEEK - 10% op ALLES*
Code:
10NLA1891
00
Std.
00
Min.
00
Sek.
Nu ontdekken!
Retourzendingen
Hoe kan ik mijn aankoop herroepen?

Je hebt het recht om de koopovereenkomst binnen veertien dagen zonder opgaaf van reden te herroepen. Jouw retourzending kan als volgt worden aangemeld. Voor het retourneren wordt €2,99...Meer

Jouw artikel is defect of beschadigd?

Dat spijt ons! Het komt soms voor dat artikelen een defect vertonen of foutief geproduceerd zijn. In dat geval heb je natuurlijk de mogelijkheid om het artikel te reclameren. Belangrijk!...Meer

Waar kan ik mijn retourzending afgeven?

Je kunt je retourzending via onze retourenservice aanmelden. Je ontvangt direct een retourformulier en verzendlabel. Voor het retourneren wordt €2,99 in rekening gebracht. De betaling...Meer

Hoe kan ik een nieuw retourformulier ontvangen?

Kwam het pakket van pinkorblue.nl? Je kunt je retourzending via onze retourenservice aanmelden. Je ontvangt direct een retourformulier en verzendlabel. Het pakket kwam vanuit de fabrikant...Meer

Ik heb een artikel ontvangen wat ik niet heb besteld

Je hebt een ander artikel ontvangen dan dat je besteld had? Of je hebt een extra artikel gekregen dat je helemaal niet had besteld? Dat spijt ons zeer! Stuur het verkeerde...Meer

Wanneer ontvang ik de restitutie van mijn retournering?

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling....Meer

Hoe werkt het vrijwillige herroepingsrecht van 30 dagen?

Afgezien van het wettelijke herroepingsrecht bieden we je de mogelijkheid om artikelen binnen 30 dagen aan ons terug te sturen.Profiteer van 100 dagen herroepingsrecht tijdens de kerstperiode....Meer

Terugbetalingen van cadeaubonnen

Zo spoedig mogelijk, uiterlijk 14 dagen na herroeping, crediteren wij het bedrag. Wel mogen wij wachten met terugbetaling tot wij jouw artikelen hebben ontvangen of je hebt aangetoond...Meer

Hoe kan ik een artikel omruilen?

Wij kunnen artikelen niet automatisch met elkaar verrekenen, daarom is een directe omruiling van je bestelde artikelen met andere artikelen uit onze shop helaas niet mogelijk. Voer...Meer

Hoe stuur ik een artikel terug?

Je tevredenheid is het allerbelangrijkst! Om ook in de toekomst scherpe prijzen aan te kunnen bieden, is het belangrijk om retourzendingen zo veel mogelijk te vermeiden. Bovendien zijn...Meer

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Wij van pinkorblue.nl hebben altijd oog voor het milieu. Met dit in gedachten willen we je graag informeren waarom er nu kosten zijn voor retourzendingen: Omdat we onze verantwoordelijkheid...Meer